.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی میزبان بازی نساجی و مس کرمان
دیدار نساجی مازندران و مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی باشگاه نساجی مازندران،  طی جلسه‌ای با حضور مالک، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران مقرر شد دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: با نظر و مساعدت  حدادیان مالک باشگاه و همچنین مشورت با اعضای هیات مدیره، به‌دلیل حضور چشم‌گیر هواداران نساجی در دیدار مقابل استقلال تهران، بازی نساجی مقابل مس کرمان نیز  در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نساجی با توجه به اینکه در این بازی میزبان است می‌تواند از ظرفیت ۳۰ درصدی این ورزشگاه استفاده می کند و ۳۰ هزار نفر از هواداران نساجی مازندران  در این بازی به استقبال تیم محبوب‌شان بیایند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: طی هماهنگی با مسئولان امر و به‌دلیل آماده نبودن ورزشگاه خانگی نساجی، مساعدت‌های لازم برای در اختیار قرار دادن ورزشگاه آزادی صورت گرفته است.

نساجی مازندران دیشب در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در آزادی توانست استقلال تهران را در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهد و حریف مس کرمان شود.

مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب ۵۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در فصل بعدی است.

دیدار نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور  اواخر فروردین بین نساجی و مس کرمان  برگزار خواهد شد و آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر دو تیم دیگر راه یافته به این مرحله هستند.

فینال جام حذفی  نیز ۷ اردیبهشت  در یکی از ورزشگاه های آزادی یا یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.